Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Skolan:/

Av Julia Wedin - 16 januari 2014 06:44

Hejsan, idag ska jag till skolan:/
Som vanligt!:/ men idag ska jag kanske vara med saga en av mina bästisar!:) och vi ska jobba lite. Jag ska jobba matte och med glosor!
Eller bara träna på glosor!
Nu är det ca 1 timme och 15 min
Tils jag ska till skolan!
Att på min insta så fick jag en kommentar att vrf jag la upp en bild och skrev strax skola. Det var för att jag vill gå upp lite tidigare och hinna sminka mig och sedan efter jag är klar med allt så kan jag sitta och blogga?insta,kika,snapchatta! Och det var cirka 40 min kvar tills jag skulle åka. Men jag är inte arg:) ville bara svara på den!:) och på bilderna så är det min sminkning (igga mitt födelsemärke) :/ men hejdå<3:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Wedin - 22 april 2014 20:26

Jag är verkligen ledsen men jag måste avsluta me påsk lovs bilderna jag har fullt upp, sorry! Men jag har hand om barn på kvällarna övar me dom på gymnastik jag lär dom typ, jag kan ju ganska mkt nu!:) men ah jag har full upp sorry!...

Av Julia Wedin - 20 april 2014 10:10

Hej, igår glömde jag att skriva vad jag skulle göra/ vad jag gjorde, men igår var jag till Stockholm, Till mormor, på vägen stannade vi vid arninge och kollade på skokanonen tror jag att affären hette. Där köpte jag 2 par skor, 1 par sommar skor och...

Av Julia Wedin - 18 april 2014 17:19

Påsklov dag 1 ,:) idag är de långfredagen och i morse skulle jag få och duscha, jag fick och öppna garderoben och såg ett påsk ägg, (Ett stort), jag visste inte att jag skulle få ett idag, så de var ju kul, och de kmr en bild på vad jag fick + skri...

Av Julia Wedin - 16 april 2014 19:38


Hej FÖRLÅT för att jag nothing bloggat på assssssss länge, :( men nu är jag tbx...

Av Julia Wedin - 17 januari 2014 22:43

Hej! Idag tänkte jag tipsa om detta läppglanset från Victoria secret! Den heter: sparkle gloss lip shine Den är super bra!! Jag fick detta av min kompis Emma för när hon skulle åka till Arlanda så var hon så go så hon köpte det här i somras...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards